Våre ansatte – Trondalen

Våre ansatte

Kristin M. Epland

Daglig leder

Kristin har vært ansatt i Samvirkebarnehagene siden 1991. Hun er utdannet barnehagelærer fra Bergen Lærerhøgskole. Kristin har videreutdanning i musikk, pedagogisk veiledning, økonomi, strategi og ledelse.

Ida Stenberg Halvorsen

Pedagogisk leder

Ida har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2017. Hun er utdannet barnehagelærer fra Høgskolen i Østfold. Ida er studieveileder for Høgskolen i Østfold, og tar imot studenter i praksis. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Kristine Eriksen

Pedagogisk leder

Kristine har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2012. Hun er utdannet barnehagelærer fra Høgskolen i Østfold. Kristine er studieveileder for Høgskolen i Østfold, og tar imot studenter i praksis. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Carina Marlen Kristiansen

Pedagogisk leder

Carina har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2018. Hun er utdannet barnehagelærer fra Universitetet i Agder, og har videreutdanning i institusjonsrettet bruk av musikk. Carina er studieveileder for Høgskolen i Østfold, og tar imot studenter i praksis. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Benjamin Kobbevik Hildre

Barnehagelærer

Benjamin har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2023. Han er utdannet barnehagelærer ved Høgskolen i Østfold, og har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Aleksander Bjerkholt

Barnehagelærer

Aleksander har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2022.  Han er utdannet barnehagelærer fra OsloMet. Aleksander starter videreutdanning i pedagogisk veiledning høsten 2023.

Kristin Grøva

Barne- og ungdomsarbeider

Kristin har jobbet i Trondalen barnehage siden 2000.

Hege Fiskerstrand

Pedagogisk leder

Hege har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2009. Hun er utdannet barnehagelærer fra Høgskolen i Østfold. Hege er studieveileder for Høgskolen i Østfold og tar imot studenter i praksis. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Gunnhild Teigum Vermedal

Pedagogisk leder

Gunnhild har vært ansatt i Trondalen barnehage siden 2010. Hun er utdannet barnehagelærer fra Høgskolen i Østfold, og har videreutdanning i spesialpedagogikk og organisasjonspsykologi. Gunnhild er studieveileder for Høgskolen i Østfold og tar imot studenter i praksis. Hun har videreutdanning i pedagogisk veiledning.

Gro Endsjø

Barne- og ungdomsarbeider

Gro har jobbet i Trondalen barnehage siden 2003.

Elisabeth Linderud

Barne- og ungdomsarbeider

Elisabeth har jobbet i Trondalen barnehage siden 1997.

John-Arne Trøsberget

Barne- og ungdomsarbeider

John-Arne har jobbet i Trondalen barnehage siden 1997.

Birgit Slang

Barne- og ungdomsarbeider

Birgit har jobbet i Trondalen barnehage siden 1997.

Petter Davidson

Barne- og ungdomsarbeider

Petter har jobbet i Trondalen barnehage siden 2008.

Hilde Hansen

Barne- og ungdomsarbeider

Hilde har jobbet i Trondalen barnehage siden 2013.

Susanne Page Strøm

Karine Bjørling

Barne- og ungdomsarbeider

Karine har jobbet i Trondalen barnehage siden 2006.

Ida Charlotte Grimsøen

Barne- og ungdomsarbeider

Ida har jobbet i Trondalen barnehage siden 2019.

Line Helen Olavesen

Pedagogisk assistent

Line Helen har jobbet i Trondalen barnehage siden 2021.

Yvonne Klasbu

Pedagogisk assistent

Yvonne har jobbet i Trondalen barnehage siden 2014.