Samvirkebarnehagene_logoikon

Våre ansatte

Nina Kristin Gripenberg

Daglig leder

Nina har styrerutdanning og har også tatt juss for ledere. Hun har vært ansatt siden januar 2023.

Tom Erik Heia

Barne- og ungdomsarbeider

Tom Erik har jobbet  i Kjølbergskogen barnehage siden august 2003, og du finner han på Tigern. Han er glad i tur, leken og variasjonen jobben byr på.

Siv Finskud

Pedagogisk leder

Siv har jobbet på Kjølbergskogen siden 2006, og du finner henne på Ole Brumm. Hun er pedagogisk veileder, og liker det varierte arbeidet i hverdagen, prosjektarbeid og å inspirere barna i god lek.

Liv Iren Nygaard

Barne- og ungdomsarbeider

Liv Iren har jobbet i Kjølbergskogen siden 2006, og du finner henne på Ole Brumm. Hun liker å skape fine turopplevelser og prosjektarbeid.

Rina Khan Smauget

Barne- og ungdomsarbeider

Rina har jobbet i Kjølbergskogen siden 2016, og du finner henne på Blåmeisen. Hun er interessert i å veilede barna i sosial kompetanse gjennom leken, og å se hvert enkelt barn.

Tove Andresen Eggen

Pedagogisk leder

Tove har jobbet i Kjølbergskogen siden 1994, og du finner henne på Knerten. Hun har fordypning i spesialpedagogikk, samt videreutdanning i pedagogisk veiledning og Circle of Security Parenting. Tove interesserer seg for naturen, leken og spesialpedagogikk.

Marit Myrvang

Pedagogisk leder

Marit har jobbet i Kjølbergskogen siden 2005, og du finner henne på Blåmeisen. Hun har fordypning i småbarnspedagogikk, er pedagogisk veileder og Styrerassistent.

Sindre Strandengen Støle

Barnehagelærer

Sindre er utdannet Barnehagelærer med fordypning i natur, helse og bevegelse. Han har jobbet i Kjølbergskogen siden 2021, og er opptatt av å utforske naturen og musikk sammen med barna. Sindre jobber på Knerten.

Arezo Abdulla Mohammed

Barne- og ungdomsarbeider

Arezo har jobbet i Kjølbergskogen barnehage siden 2012, og du finner henne på Blåmeisen. Arezo liker å inspirere barna til god lek, kunst og matlaging.

Kjersti Vik Lileng

Barne- og ungdomsarbeider

Kjersti har jobbet i Kjølbergskogen siden 2003, og du finner henne på Tigern. Hun er opptatt av at barna får gode sosiale og felles opplevelser, samt at de lærer at vi alle er gode nok som vi er.

Hege Baltzersen

Barnehagelærer

Hege har jobbet i Kjølbergskogen siden 2019, og du finner henne på Ole Brumm. Hun er utdannet Barnehagelærer med fordypning i kunst, kultur og kreativitet, og er også pedagogisk veileder. Hege er opptatt av musikk, kunst og kreativitet med barna, samt mangfold og fellesskap.

Hanna Bømvik

Barnehagelærer

Hanna har jobbet i Kjølbergskogen siden 2020, og du finner henne på Tigern. Hun er utdannet Barnehagelærer og har fordypning i mangfold og fellesskap. Hanna har også videreutdanning i Læringsmiljø og pedagogisk ledelse i barnehagen.

Birgitte Veberg

Barne- og ungdomsarbeider

Birgitte har jobbet i barnehagen siden 2006, og du finner henne på Knerten. Birgitte er opptatt av at alle barn skal få være seg selv. Hun brenner for sunn og god mat i barnehagen, og liker å inspirere barna til å smake på nye ting.

Ellen Ingerø Bø

Barne- og ungdomsarbeider

Ellen har jobbet i Kjølbergskogen siden 1994, og du finner henne på Ole Brumm. Ellen liker å legge til rette for god rollelek, prosjektarbeid, fine turopplevelser og bra mat i barnehagen.

Cecilie Smerkerud

Barnehagelærer

Cecilie har jobbet i Kjølbergskogen siden 2018, og du finner henne på Blåmeisen. Cecilie har fordypning i småbarnspedagogikk.

Andreas Midtby

Assistent

Andreas har jobbet i Kjølbergskogen siden 2006, og du finner han på Knerten. Andreas er engasjert i rolleleken og ønsker å skape gode turopplevelser.