Våre ansatte – Haugeløkka

Våre ansatte

Randi Larsen Dahle

Daglig leder

Randi har jobbet i Haugeløkka siden 2008. Hun har fordypning i musikk og videreutdanning i Pedagogisk veiledning, Personalledelse, økonomi, kommunikasjon og prosjektarbeid. Randi har også Styrerutdanning, i tillegg til at hun har tatt Juss for ledere.

Lone Larsen

Pedagogisk leder

Lone har jobbet i Haugeløkka siden 2017 og du finner henne på avdeling Melketanna. Lone har fordypning i mangfold og fellesskap, samt videreutdanning i Pedagogisk veiledning og Pedagogisk ledelse og læringsmiljø.

Ida Louise Klausen

Barne- og ungdomsarbeider

Ida Louise har jobbet i Haugeløkka siden 2019, og du finner henne på avdeling Armkroken. Hun har fagbrev i barn og ungdom, samt videreutdanning i Barn med særskilte behov.

Quy Bao Huynh

Barnehagelærer

Bao har jobbet i Haugeløkka siden 2019, og du finner han på avdeling Smilehullet. Han har fordypning i ledelse, og videreutdanning i Pedagogisk veiledning.

Sandra Løvås Fjeld

Barne- og ungdomsarbeider

Sandra har jobbet i Haugeløkka siden 1999, og du finner henne på avdeling Smilehullet. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Ingrid Ulfeng

Barne- og ungdomsarbeider

Ingrid har jobbet i Haugeløkka siden 1990, og du finner henne på avdeling Smilehullet. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Siv Kjellberg Andreassen

Pedagogisk leder

Siv har jobbet i Haugeløkka siden 1998, og du finner henne på avdeling Smilehullet. Hun har videreutdanning i Flerkulturell pedagogikk og Pedagogisk veiledning.

Sarah Helene Joneid

Pedagogisk leder

Sarah Helene har jobbet i Haugeløkka siden 2019, og du finner henne på avdeling Melketanna. Hun har fordypning i 0-3 årspedagogikk, og videreutdanning i Pedagogisk veiledning.

Melissa Nilsen

Barne- og ungdomsarbeider

Melissa har jobbet i Haugeløkka siden 2011, og du finner henne på avdeling Melketanna. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Marina Selimovic

Barne- og ungdomsarbeider

Marina har jobbet i Haugeløkka siden 2003, og du finner henne på avdeling Gofoten. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Irene Loar Jensen

Barne- og ungdomsarbeider

Irene har jobbet i Haugeløkka siden 1996, og du finner henne på avdeling Gofoten. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Gro Anette Henriksen

Pedagogisk leder

Gro Anette har jobbet i Haugeløkka siden 1998, og du finner henne på avdeling Gofoten. Hun har fordypning i musikk, og videreutdanning i Pedagogisk veiledning og Flerkulturell pedagogikk.

Christer Sundvall

Barnehagemedarbeider

Christer har jobbet i Haugeløkka siden 2013, og du finner han på avdeling Gofoten.

Anita Osnes

Barne- og ungdomsarbeider

Anita har jobbet i Haugeløkka siden 1993, og du finner henne på avdeling Smilehullet. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Maria Holter Karlsøen

Pedagogisk leder

Maria har jobbet i Haugeløkka siden 2006, og du finner henne på avdeling Armkroken. Hun har fordypning i utefag, og videreutdanning i Spesialpedagogikk 1 og Pedagogisk veiledning.

Tonje Leeber

Barnehagelærer

Tonje har jobbet i Haugeløkka siden 2018, og du finner henne på avdeling Gofoten. Hun har fordypning i kunst, kultur og kreativitet.

Camilla Løvås

Barne- og ungdomsarbeider

Camilla har jobbet i Haugeløkka siden 2018, og du finner henne på avdeling Melketanna. Hun har fagbrev i barn og ungdom.

Christian Pettersen-Granli

Barnehagelærer

Christian startet å jobbe i Haugeløkka i 2023, og du finner han på avdeling Armkroken.
Han har fordypning i ledelse og videreutdanning i spesialpedagogikk.